۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

رئیس سازمان مدیریت مازندران اعلام کرد

ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در ۱۲۲۴ هکتار از اراضی صنعتی مازندران

ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در ۱۲۲۴ هکتار از اراضی صنعتی مازندران

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه زیرساخت های مورد نیاز در بیش از هزار و ۲۲۴ هکتار از اراضی صنعتی استان ایجاد شد، گفت: این طرح در قالب برنامه ششم محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مفید غلامی راد پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به رشد بودجه استان در سال جاری و افزایش درآمدهای عمومی استان یادآور شد: پیش بینی می‌شود میزان تخصیص بودجه در سال جاری افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه سهم بری استان ازتملک دارایی استان رشد داشته است، گفت: اعتبارات این بخش با رشد ۲۲ درصدی روبرو که به ۳۵۹ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: اعتبارات سه درصد نفت نیز از ۲۴ میلیارد تومان به ۸۰ میلیارد تومان رسیده و اعتبارات ورزش مدارس نیز با رشد ۴۰ درصدی به ۸۸ میلیارد تومان رسیده است.

غلامی راد، افزایش اعتبارات راه‌های روستایی، اعتبارات آب روستایی و عشایری نیز از دیگر بندهای بودجه جاری در استان اعلام کرد و گفت: اعتبارات متوازن نیز دو برابر شده و به ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است و اعتبارات متوازن ملی و استان به هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: کل اعتبارات استان به دو هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان رسیده و این درحالی که اعتبارات سال قبل هزار و ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی به شاخص‌های توسعه‌ای برنامه ششم استان اشاره کرد و گفت: ابتدای برنامه قرار بود ۵۵۳ کیلومتر راه روستایی درجه یک ایجاد کنیم که امسال پیش بینی می‌شود ۹۹ میلیارد تومان در این بخش تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: قرار بود هزار و ۲۴۴ هکتار زیرساخت برای شهرک‌های صنعتی ایجاد کنیم و امسال ۴۹۲ هکتار باید انجام شود و۶۵ هکتار زیرساخت برای نواحی صنعتی ایجاد شده است.

غلامی راد مساحت اراضی کشاورزی تجهیز و نوسازی شده را در برنامه پنج هزار هکتار تعیین شده اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۴۰۰ هکتار باقی مانده است.

کد خبر 5254474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha